Klacht: Verzekerd (zonder) met veel gedoe!

Pieter351 op 21 juli 2021 over OHRA in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer en mevrouw, wij waren met onze hond eerst erg goed en tevreden verzekerd bij Reaal Dier en Zorg. Helaas is dit overgegaan naar OHRA, wij dachten : daar plukken wij de vruchten van! Maar een ding staat vast, OHRA komt niet in de buurt van Reaal . Wij betalen exact hetzelfde bedrag als bij reaal , maar krijgen er veel minder voor terug. Als je belt krijg je te horen, er staat in onze voorwaarden dat wij geen preventieve zorg vergoeden dus dat is het. Wij kozen speciaal voor reaal omdat deze duurder was maar wel alles vergoeden, en ging er dan ook vanuit dat OHRA minstens dezelfde Zo niet overtreffend zou zijn. Sinds wij als klant zijn overgedaan van Reaal naar OHRA (sinds januari) hebben wij geen enkele declaratie ingediend, tot 2 weken geleden. Een ding is mij duidelijk geworden, de overname van klanten van reaal , daar plukt er maar één de vruchten van : OHRA ! Dat noem ik verzekeren met veel gedoe.
Daarbij zou ik u willen adviseren nieuwe klanten beter en duidelijker in te lichten, nu voelt het als bedrog .

Gewenste Oplossing:

Opzegging verzekering, en mijn geld terugstorten met terugwerkende kracht vanaf januari! Ik heb geen gebruik gemaakt van jullie diensten, en ben verkeerd voorgelicht.of aanpassing voorwaarden en ook preventieve zorg toevoegen zodat alle oud Reaal klanten hier de vruchten van kunnen plukken! Dat zou verzekeren zonder gedoe moeten zijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar OHRA over deze klacht.

Bericht van OHRA

3 jaren geleden - Geachte heer Van Eijk, Wij nemen uw klacht in behandeling. Binnen 5 werkdagen ontvangt u van ons bericht. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, OHRA Webcare

Bericht van OHRA

3 jaren geleden - Beste heer Van Eijk, Van de behandelaar van uw klacht kregen we bericht dat er inmiddels contact met u was en er een compromis is afgesproken. Heeft u nog vragen over de afhandeling van uw klacht? Neemt u dan gerust contact op met de behandelaar. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, OHRA Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Pieter351