Klacht: Premie is greep uit de lucht

Melli77 op 28 juni 2022 over OHRA in de categorie Verzekering

Mijn moeder en ik hebben allebei een boomer.allebei van begin lid bij jullie.2 jaar geleden ineens een verschil in premie.na lang bellen is dit netjes opgelost.nu met de nieuwe ophoging weer hetzelfde gedoe.mijn moeder moet 2,50 meer gaan betalen dan ik.we hebben alles hetzelfde,ras,leeftijd,duur verzekering,dezelfde verzekering,bijna nooit naar de dierenarts en ga zo maar door.de eerste medewerkster moest iets uitzoeken en na 10 minuten in de wacht werd de verbinding verbroken.dus verhaal opnieuw aan de volgende medewerker verteld.die moest t ook uitzoeken en zou vandaag(27-6) terug gebeld worden.vanmorgen werd ik gebeld;medewerker 2 was het relatie nummer van mijn moeder vergeten mee te nemen.kan gebeuren maar best wel slordig.vanmiddag belde ze terug.vaag verhaal dat de korting van mn moeder gestopt was(raar want dan had ik die korting ook moeten hebben) erna mn moeder had 3 jaar geleden de verzekering gestopt en weer herstart.(dat klopt,maar ik ook).dus vaag allemaal en er klopt geen hout van van al die smoesjes.ik wil niet meer via die medewerker 2 communiseren en weer moeten wachten op degene die erover gaat,ik wil direct degene spreken die erover gaat.1 ding is zeker:wij gaa

De premie van mijn moeder hetzelfde als mijn premie

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar OHRA over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door OHRA in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Melli77