Klacht: Meer betalen en minder service

Bakker Ingrid op 01 september 2022 over OHRA in de categorie Verzekering

Ik moest ook verplicht over van Reaal naar Ohra. Bij Reaal nooit problemen en binnen 3 dagen je geld terug. Nu ruim een jaar bij Ohra en een jaar ellende met declareren. Ze sturen je factuur die je ontvangt op 27 augustus en gedateerd staat op 17 augustus en je moet dan betalen binnen 14vdagen na factuurdatum. Iedere maand declareert ik en iedere maand moet ik achter mijn geld aan. Als ik moet betalen weten ze mijn gegevens wel, maar andersom niet. Ook voeren ze ineens een fikse premieverhoging en een extra 50 euro in. Buiten de 20% die je al hebt als eigen risico. Ik werd vandaag gebeld na een klacht ingediend te hebben met de smoes corona en personeels tekort. Ook werd mij gevraagd of ik nog wel verzekerd wilde blijven bij Ohra. Toen heb ik ze verteld dat ik geen kant op kan omdat mijn hond wat mankeert en dat dat hun macht positie is.

De declaraties sneller afhandelen en betere service verlenen en geen loze beloftes doen.
Ook zie ik graag de factuur met juiste factuurdatum en dan een betaal termijn van 14 dagen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar OHRA over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Bakker Ingrid