Klacht: Claim afhandeling

Dieuwertje pol op 26 november 2023 over OHRA in de categorie Verzekering

In juni ben ik op vakantie geweest naar Curaçao, op de terugreis is mijn handbagage gestolen.
Bij thuiskomst heb ik gebeld en via de chat meerdere keren gevraagd of ik hier een melding van moest doen gezien er geen aangifte kon worden opgemaakt ivm vertrek van het vliegtuig.
Maanden lang is komt er vanuit Ohra exact na 20 dagen een nieuwe vraag om een betaalbewijs etc.
Vervolgens komt er een schade expert langs hier moet ik een dag voor vrij nemen.
Om vervolgens na 6 maanden te horen dat er zonder aangifte niets word vergoed via een slappe mail.
Ik ben al 20 jaar verzekerd bij de Ohra maar dit slaat echt alles !!
Hoe moeilijk is het om direct te melden daar doen we niets mee ?
6 maanden mailen chatten bellen en dan niet eens even de moeite waard om persoonlijke de uitleg van de beslissing door te nemen!!
Walgelijk ik ben echt 100% klaar met deze maatschappij, zoiezo vind ik de 20 dagen om een reactie achterlijk lang, en dan ook nog bijna op de dag nauwkeurig die tijd aanhouden, ik voel me totaal gekleineerd
om zo neerbuigend te als Malle Pietje weggezet te worden.
1 van de duurste maatschappijen maar de ook 1 van de meest trieste service

Ik zou het zeer waarderen om persoonlijk contact op zeer korte termijn te hebben net de gene die de eind beslissing heeft genomen.
Zodat er op fatsoenlijke wijze aan mij kan worden uitgelegd dat 6 maanden lang bij ieder contact word beweerd dat er in mijn situatie het geen probleem zou zijn dat er geen aangifte is gedaan en nu ba 6 maanden het ineens de reden is om het af te wijzen

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar OHRA over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door OHRA in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat OHRA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OHRA

Heeft op 08 december 2023 om 13:13 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Dieuwertje pol