Klacht: Auto uit verzekering gegooid en laat klant wachten op schaderapport

Arean Sabir Kakabra op 28 juni 2021 over OHRA in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb fout gemaakt door iets te veel te drinken en heb mijn auto total loss gereden.
Verzekering heeft mij uit de verzekering gegooid.
Om het wrak te kunnen verkopen heb ik de tenaamstellingscode nodig.
Financieringsmaatschappij wil eerst een schade rapport hebben om een afkoop wegens finale kwijting
Inmiddels brief gehad van RDW dat mijn auto niet verzekerd is.
Ohra zegt doodleuk dat ik moet wachten op dit schade rapport en geeft hier nihil prioriteit aan, omdat ze toch al niet voornemens zijn om de schade te betalen.

Gewenste Oplossing:

Ik wil het schaderapport hebben, zodat ik dit aan de financieringsmaatschappij kan overleggen en een regeling hiermee kan treffen en dan krijg ik ook geen boete voor een onverzekerd voertuig.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar OHRA over deze klacht.

Bericht van OHRA

3 jaren geleden - Geachte heer Arean Sabir Kakabra, Wij nemen uw klacht in behandeling. Binnen 5 werkdagen ontvangt u van ons bericht. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, OHRA Webcare

Reactie van de melder van de klacht Arean Sabir Kakabra

3 jaren geleden - Dat is nu net het grote probleem. Wederom 5 dagen terwijl wij al weken wachten op dat schade rapport. Vandaag eindelijk de expert kunnen bereiken (Leonard Linsen) Hij zegt na weken doodleuk dat hij er vandaag en morgen niet aan toekomt en begint te roepen over maandag. Zodra ik maandag bevestig maakt hij er direct begin volgende week van. Dit is buiten alle proporties. Dat ik een kleine fout maak en daar ongenadig voor afgestraft wordt is tot daar aan toe. Is tenslotte vrij standaard bij verzekeringsmaatschappijen om onder een schade uitkering uit te komen wanneer ze daar ook maar de kleinste mogelijkheid voor zien. Het was een beetje te veel, maar mocht mijn rijbewijs gewoon behouden tenslotte. Dat er dan vervolgens door iedereen achterover gehangen gaat worden is verre van professioneel.

Bericht van OHRA

3 jaren geleden - Geachte heer Arean Sabir Kakbra, Wij ontvingen bericht van de klachtenbehandelaar. Deze geeft aan dat er telefonisch contact met u is geweest. De behandelaar berichtte ons dat zij het expertiserapport naar u hebben verstuurd. En dat de klacht daarmee is opgelost. Met vriendelijke groet, OHRA Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Arean Sabir Kakabra