Klacht: Offerte aanvraag die niet gehonoreerd wordt

op 17 december 2012 over UPC in de categorie Alles-in-1

Ons bedrijf wil graag overstappen naar een andere internetprovider/snellere internetverbinding. In september 2012 contact gezocht met UPC. Wij hebben toen telefonisch onze vragen neergelegd. Er werd ons meegedeeld dat wij zo snel mogelijk een offerte zouden ontvangen. Gezien het feit dat er meerdere bedrijven in ons pand zitten, zou UPC een onderzoek doen of er meerdere belangstellenden zouden zijn. Dit bleek in 1e instantie het geval, maar na meerdere emails bleek dat andere partijen toch niet geinteresseerd waren. Wij hebben nu al meerdere emails en telefoontjes gepleegd, maar ruim 3 maanden na het eerste contact is er nog steeds geen offerte van UPC ontvangen. Ook reclameren helpt niet, er wordt niet geantwoord/gereageerd. Ronduit schandalig dat je als potentiële (zakelijke) klant zo behandeld wordt!

In ieder geval een duidelijke reden waarom wij tot op heden geen offerte hebben ontvangen, waarom er niemand reageert op email/telefoon onzerzijds en waarom de service totaal klant onvriendelijk is naar nieuwe klanten.

Alle klachten die gemeld zijn door Huisartsenpraktijk De Waterlelie