Klacht: obeschoft aan de telefoon

op 23 augustus 2016 over DAS in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

had een vordering bij das lopen waar we een regeling mee willen teffen na verschilende mail krijg kregen we nooit een antwoord maar wel dreigbrieven van das enz dat ze naar de rechtbank stappen enz
ze verwachten dat dat wij ook regeren dat mag ik dan ook van hun verwachten .en aan de telefoon nog zeggen we hebben nooit een mails ontvangen terwijl er wel ontvangs bevestiging is terug gekomen
en als ze ze beld laten ze niet uitpraten en heel onbeschoft aan de telefoon zijn

Gewenste Oplossing:

dat ze gewoon regeren en normaal regeren aan de telefoon

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DAS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DAS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DAS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DAS

Heeft op 25 augustus 2016 om 08:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer,

Vanwege privacy overwegingen onderhouden wij rechtstreeks contact met u en niet via deze website.

Na lezing van uw klacht heeft het management van DAS Incasso meteen telefonisch contact met u opgenomen. Gelukkig zijn er in dat gesprek constructieve werkafspraken gemaakt.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Servicemanagement DAS

Alle klachten die gemeld zijn door witkap76