Mijn Klacht:
Gisterenmorgen een pakket voor de tweede keer aangeboden worden. Tussen 14:00-18:00 uur. Ik ben die tijd thuis gebleven maar geen pakketpost aan de deur geweest. Ik werk de hele week en voor mij is het lastig om weer thuis te blijven en ik vind het erg vervelend dat ik gisteren voor niets georganiseerd heb dat ik thuis kon zijn. Kunt u mij nu de status van dat pakket geven?
Vriendelijke groet,
M. De Bie
Gewenste Oplossing:
Wel leveren op afgesproken tijd

