Klacht: nuvo cleanse

op 27 januari 2014 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

wij hebben mito slim bestelt, en nuvo cleanse, en ook betaalt via ideal. maat mito slim wel gehad maar nuvo cleanse niet gehad, wel betaalt op 07-01-2014.
ik hoop dat dit heel gauw wordt opgelost.
mijn rekeningnummer waar het bedrag is afgeschreven is
810917424 t.n.v j.c struijk
het gaat om bedrag 56,98

Gewenste Oplossing:

zou heel graag dit bedrag terug gestort krijgen op dit
rekeningnummer 810917424.t.n.v jc struijk

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 28 januari 2014 om 11:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

28-01-2014 De heer of mevrouw Struijk per email geinformeerd over wie GlobalCollect is en wat de bedrijfsvoering is. GlobalCollect is een Payment Service Provider die alleen betalingen verwerkt voor diverse bedrijven. Ook aangegeven dat wij de betaling ontvangen hebben en op 9 januari hebben doorgestuurd. Wij hebben deze klacht doorgestuurd naar het bedrijf waar deze producten zijn besteld en deze zal zo spoedig mogelijk contact opnemen. De email hebben wij verstuurd vanaf cs@globalcollect.com.

Alle klachten die gemeld zijn door joopmarjo