Klacht: plaatic in potje

marakx op 07 januari 2023 over Nutricia in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Gisteren erg geschrokken er zat plastic in een potje. Dit gemeld de vrouw benoemde dat dit onmogelijk was en er niks mee zou gaan doen Tot mijn grote verbazing zie ik op de site dat dit degelijk eerder ook is gebeurd bij een ander een stuk plastic in een potje. Vindt het erg jammer dat ik gisteren niet serieus ben genomen

Dat ik serieus werd genomen en het potje werd vergoedt

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nutricia over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Nutricia in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nutricia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nutricia

Heeft op 07 januari 2023 om 16:21 geantwoord

Goedemiddag Mara,
Wij stellen de hoogste eisen aan de kwaliteit en veiligheid van onze producten en verpakkingen. Wij vinden het dan ook vervelend dat dit product, ondanks onze zorg, niet aan je verwachtingen voldeed. Wij willen je opmerking graag persoonlijk met je bespreken, maar hebben je helaas niet kunnen bereiken. Zou je daarom zelf telefonisch contact met ons op willen nemen? Je kunt ons bereiken op het gratis telefoonnummer 0800 0222626.
- maandag t/m vrijdag van 8:30 tot 22.00 uur
- zaterdag en zondag van 10.00 tot 18.00 uur

Anneloes
Nutricia Kindervoeding Service

marakx

Heeft op 07 januari 2023 om 16:40 geantwoord

Ik heb telefonisch contact gehad degene benoemde dat dit niet kon gebeuren

Bericht van Nutricia

1 jaar geleden - Goedemiddag Mara, Ik begrijp dat mijn collega gisteren contact heeft gehad met je partner. We ontvangen graag de foto's zodat we dit door kunnen sturen voor onderzoek. Met vriendelijke groet, Anneloes

Reactie van de melder van de klacht marakx

1 jaar geleden - Wij hebben het potje weggegooid want volgens jou collega was het onmogelijk dat er plastic in zat

Bericht van Nutricia

1 jaar geleden - Goedemidddag Mara, Ik begrijp dat mijn collega gistere contact heeft gehad met je partner. We wachte heel graag op de foto's zodat we dit kunnen sturen naar onze kwaliteitsafdeling voor onderzoek. Met vriendelijke groet, Anneloes

Alle klachten die gemeld zijn door marakx