Klacht: Olvarit potje

Cansel12 op 22 juli 2023 over Nutricia in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Ik heb 2 olvarit potjes gehaald bij de vomar in zaandam. Allebei waren vegetarische bloemkoolschotel. Maar er zat iets in wat niet normaal leek te zijn ik ben er niet echt achtergekomen wat het is.

Ik weet er niks op te zeggen. Ik gebruik altijd olvarit potjes voor mijn kind en dit is echt wat ik voor het eerst ben tegen gekomen

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nutricia over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nutricia in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nutricia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nutricia

Heeft op 22 juli 2023 om 17:23 geantwoord

Hoi Cansel,

Hartelijk dank voor je opmerking over onze Olvarit Bloemkoolschoten. Wij stellen de hoogste eisen aan de kwaliteit en veiligheid van onze producten en verpakkingen. Wij vinden het dan ook vervelend dat dit product, ondanks onze zorg, niet aan je verwachtingen voldeed. ​

Zoals zojuist telefonisch besproken willen we graag de oorzaak hiervan laten onderzoeken door onze kwaliteitsdienst. We zien de foto's graag tegemoet en houden je uiteraard op de hoogte van de uitslag van het onderzoek.​

Met vriendelijke groet, Eveline

Alle klachten die gemeld zijn door Cansel12