Klacht: Hele erwt in groente potje

Ccindyy op 09 juni 2023 over Nutricia in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Zonet gaf ik mijn zoontje een potje doperwten, kalkoen en aardappel tot hij zich verslikte. Hij kwam er moeilijk uit en toen kwam er een hele erwt uit z’n mond met nog wat meer voeding erbij. Hij zat flink te kokhalzen, ik weet niet of het gebruikelijk is dat er hele erwtjes in zitten maar het is ons nog nooit opgevallen en het was ook maar 1 erwtje over het hele potje, ook was deze redelijk hard.

Dat ze uitzoeken hoe dit kan gebeuren en er voor proberen te zorgen dat dit niet gebeurd in de toekomst.

Een nieuw potje of geld terug voor een ander potje te kopen.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nutricia over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nutricia in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nutricia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nutricia

Heeft op 09 juni 2023 om 21:28 geantwoord

Hartelijk dank voor je opmerking over Olvarit. Wij stellen de hoogste eisen aan de kwaliteit en veiligheid van onze producten en verpakkingen. Wij vinden het dan ook vervelend dat dit product, ondanks onze zorg, niet aan je verwachtingen voldeed. ​

Zoals zojuist telefonisch besproken willen we graag de oorzaak hiervan laten onderzoeken door onze kwaliteitsdienst. We zien houden je uiteraard op de hoogte van de uitslag van het onderzoek.​

Alle klachten die gemeld zijn door Ccindyy