Klacht: Doppen van de pakjes Nutricia Olvarit

van Deuveren op 22 februari 2023 over Nutricia in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Hallo klantenservice. Ik gebruik sinds kort de pakjes Nutricia Olvarit en wat heel vervelend is, is dat de doppen zo vast gesmolten zijn aan het plastic dat deze onmogelijk zonder hulpmiddel ( scherp mes of schaar) open gedraaid kunnen worden en ik heb het ook aan andere personen gegeven om het dopje open te maken maar die lukte het ook niet. Het is niet 1 pakje maar tot nu toe heb ik het al met 6 pakjes ervaren en nog niet 1 pakje zonder hulpmiddel kunnen openen. Hoe kan een kind het dan op de kleuterschool of alleen openmaken???? Mvg, Danielle van Deuveren

Dat de dop zonder hulpmiddel open te maken is.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nutricia over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Nutricia in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nutricia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nutricia

Heeft op 22 februari 2023 om 21:13 geantwoord

Hartelijk dank voor je opmerking over de Olvarit knijpfruitjes. Wij stellen de hoogste eisen aan de kwaliteit en veiligheid van onze producten en verpakkingen. Wij vinden het dan ook vervelend dat dit product, ondanks onze zorg, niet aan je verwachtingen voldeed. Zoals zojuist telefonisch besproken zal ik je opmerking en suggestie voor de verbetering van onze verpakking doorgeven aan onze betreffende afdeling.

Alle klachten die gemeld zijn door van Deuveren