Klacht: Nummerweergave probleem vanaf Juli 2013

op 19 januari 2014 over UPC in de categorie Alles-in-1

Ik ben al een tijdje bezig met UPC om het verhelpen van mijn nummerweergave storing en kom maar niet verder.
Ik heb standaard nummerweergave uitstaan zodat als ik iemand bel via mijn UPC lijn hij geen nummer ziet. Sommige contacten van mij kan ik alleen maar bellen met nummerweergave dus gebruik ik #31 en dan telefoonnummer. Dit maakt het zodat het nummer eenmalig wordt mee verzonden zoals beschreven in : https://vragen.upc.nl/app/answers/detail/a_id/191

Dit werkt dus niet meer vanaf Juli 2013 en elke keer als ik bel moet ik alles weer uitleggen want het is altijd iets wat aan mij licht na volhouden kijken ze verder en komen ze met ja we weten dat er een probleem mee is maar het heeft geen prioriteit.

In de tussentijd moet ik best wel wat contacten bellen met mijn gsm. Ik doe geregeld wat testjes aangezien ik niet wordt teruggebeld met dat het opgelost is.

Ik vindt het een beetje jammer dat hieraan niks of bijna niks aan gedaan wordt. Tevens geven zij geen vergoeding werd mij verteld aangezien het een gratis dienst is die zij extra leveren. (Zo kan ik er nog een paar) Dus er is absoluut niks wat kan motiveren om mijn probleem op te lossen.

Nummerweergave moet weer werken en een tegemoetkoming voor de gelede schade van meer dan een half jaar bellen via gsm naar bepaalde nummers.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPC

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPC nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door BustACap Bac