Klacht: Nummerbehoud niet mogelijk door fout medewerkster KPN

op 12 maart 2020 over KPN in de categorie Alles-in-1

In augustus 2019 wilde ik mijn abonnement verlengen met nummerbehoud. Mijn contract stond nog op mijn moeder’s naam waardoor dit niet lukte. Contact met klantenservice en de medewerkster van KPN genaamd Negina, ging dit voor mij oplossen. In plaats van mij en mijn moeder naar een KPN winkel te sturen voor contract overname heeft de jongedame een nieuw abonnement afgesloten met een nieuw nummer met als belofte dat mijn oude abonnement overgezet zou worden naar prepaid en daarna zou de medewerkster mij bellen om binnen een maand de nummer over te zetten. Na 6 maanden (3 pogingen vanuit mijzelf omdat beloftes steeds niet werden nagekomen!) is het me ein-de-lijk gelukt om mijn oude abonnement over te zetten naar prepaid (6 maanden dus dubbel betaald!). Vervolgens na een bezoek in zowel de winkel in Den Bosch als Nijmegen krijg ik de mededeling dat het overzetten van de nummers niet lukt en dat ze geen idee hebben waarom niet..!? De medewerkster van de winkel in Nijmegen heeft voor mij een klacht in het systeem gezet, maar hier is voor als nog niks mee gedaan.. en ik? Ik zit aan een abonnement vast met nummer dat ik niet wil en heb 6 maanden dubbel betaald voor twee abonnementen. Na 12 jaar trouwe KPN klant te zijn geweest, voel ik me erg in de steek gelaten door dit bedrijf.

Graag mijn oude nummer (prepaid) overzetten naar mijn nieuwe abonnement en een compensatie voor de 6 maanden die ik dubbel heb betaald wat overigens door meerdere KPN medewerkers is beloofd dat ik dit zou krijgen.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Barbarajouve