Klacht: nummer over zetten naar een ander adres

op 07 oktober 2017 over KPN in de categorie Alles-in-1

Hoi medewerkers van KPN

Wij hebben voor een telefoon verhuizing totaal 6x gebeld met nummer 0800-0402.op de datums;5-09-2017/12-09-2017/23-09-2017/3-10-2017/07-10-2017 en nog steeds is het niet goed geregeld want wij krijgen een ander nummer en dat willen wij niet, wij willen het nummer 024-3550315 behouden wat op 19-10-2017 op het nieuwe adres moet ingaan.
Elke keer zijden ze dat het geregeld was maar dus niet en hebben elke keer wel een half uur aan de lijn gehangen.
Bij de laatste belletje op 07-10-2017 was het nog niet goed geregeld en ook niet het zelfde nummer.

P.S. wij balen er zo van dat wij er de kriebels van krijgen dat het niet normaal geregeld kan worden , en van de instantie waar wij gaan wonen zelf zeggen dat het nummer gewoon mee genomen kan worden.
En er over denken om KPN vaarwel te zeggen.

Groet De Heer Tini Albers 0637418779

Wij zijn pas te vreden als de vaste telefoon aansluiting op het volgende adres gewoon aangesloten wordt met het zelfde nummer dat wij hebben , en wel op 19-10-2017 de verbinding tot stand komt.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Coby Biesheuvel