Klacht: nummer behoud

op 22 februari 2018 over belsimpel.nl in de categorie Telecomwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb in januari gebeld dat ik van Ben naar simpel wilt met nummer behoud en zou in februari in gaan, ik heb in januari al een simkaart ontvangen en hoorde maar niks. ik heb vandaag 22 februari gebeld en kreeg te horen dat ze niks gedaan hadden en als nog gevraagd het te doen. ik snap er niks van hoe ze bij simpel te werk gaan

Gewenste Oplossing:

als het zo gauw mogelijk opgelost word

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over belsimpel.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over belsimpel.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door belsimpel.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat belsimpel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

belsimpel.nl

Heeft op 23 maart 2018 om 14:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door ratna lath