Klacht: Nu vaak diverse producten elke week niet aanwezig

op 28 april 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Geachte Heer, Mevrouw

Elke week doen wij op verschillende dagen onze grote boodschappen bij u winkel.
En elke keer is het weer raak dat er 1 of meerdere producten niet aanwezig zijn. Vandaag 28 april ook weer zoals witte Lambrusco en Alter Meister niet meer in voorraad.
En vorige keer de cervelaatworst van Jumbo zelf, niet aanwezig
Ik klaag niet gauw want ik begrijp goed dat de leveranciers soms ook in gebreke blijven. Maar met een tegenwoordige automatische detectie systeem over de voorraad in uw winkels komt het de afgelopen maanden wel heel vaak voor dat een product niet aanwezig is
Mijn vrouw en ik hebben dan ook besloten als dit nog een paar keer gaat voorkomen in een korte tijd, we naar een ander winkel uit kijken om om onze wekelijkse boodschappen te gaan doen. Want nu kost het ons teveel tijd om meerdere winkels af te gaan om de boodschappen binnen te krijgen. Ik hoop dan ook dat het niet zover hoeft te komen en een oplossing komt van dit probleem

Wachtend op antwoord en met vriendelijke groet

Johan Kampstra

Dat de producten goed aangevuld blijven

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jwak