Klacht: Extreem links indoctrinatie site

op 01 september 2019 over nu.nl in de categorie Websites - Nieuws

De redacteurenmoderatoren wijzen iedereen op het feit dat er huisregels zijn maar zelf hebben ze er volledig lak aan.

Reacties die in hun (politieke) straatje passen mogen onbeperkt de huisregels schenden. Huisregels zijn niet van toepassing als de politieke inhoud aansluit bij die van de redactie.

Aan de andere kant als je er alles aan doet om een inhoudelijke volledig on-topic reactie met een duidelijke onderbouwing te maken die vervolgens niet aansluit bij de linkse politieke vooringenomenheid van die redacteuren wordt het steevast NOOIT geplaatst.

Trump mag onbeperkt worden uitgescholden. Je man hem zonder onderbouwing racist noemen en als ik dan MET onderbouwing aantoon dat hij juist geen racist is wordt die NOOIT geplaatst.

Het is een ziekmakende stelletje extreem links amateurs op de politieke redactie en moderatoren.

nu.nl is een links indoctrinatie medium dat middels hun ‘nieuws’ en vooral de manier van modereren er voor zorgt dat er een podium is voor haat zaaierij, het opzetten van groepen mensen tegen elkaar en ziek makenden intolerantie naar alles wat niet politiek links is.

Als de hele redactie wordt vervangen door intelligente mensen die weten waar het over gaat en die voor waarheid en feiten gaan in plaats van indoctrinatie van de lezers op een achterbakse manier.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over nu.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over nu.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jordyvandedem