Klacht: Nu 6 weken wachten op scheermesjes

op 30 april 2016 over Dealdigger in de categorie Deal-Sites

Na meerdere keren geklaagd te hebben dat het leveringsvoorwaarden termijn is verstreken eertsen keer excuses mail. Tweede keer door de drukte en ma weer een week een derde keer gemaild en nu voor het gemak helemaal geen reactie.

Dit is de laatste keer dat ik het intrapt! . Ze hebben tot 5 mei. Dan ga ik verdere stappen ondernemen

Nanda

Hoogkamer

Wanneer ze de binnen aangeboden levertijd nakomen. En dat ze extra scheermesjes mogen meesturen. Voor de extreme lange levertijd.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dealdigger

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dealdigger nog niet in behandeling is genomen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dealdigger in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dealdigger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dealdigger

Heeft op 10 mei 2016 om 09:28 geantwoord

Het is erg vervelend dat de klant de bestelling niet op tijd heeft mogen ontvangen, dit is uiteraard ook niet de bedoeling.
Wij hebben contact gehad met de klant dat de bestelling is verzonden naar de opgegeven gegevens.
Wij rekenen erop dat de klant de bestelling in goede orde heeft mogen ontvangen

Alle klachten die gemeld zijn door Homp