Mijn Klacht:
Kaartje gekocht voor Trein dagretour ! Kassabon mee en thuis verzilveren.
Alles gedaan wat gedaan moest worden op de laptop.
Kaartje geprint op een PDF . Alles gereed en de volgende dag kun je de ticket opladen via je NS reiskaart !! Maar ik heb een chipkaart en geen over jaarkaart dus die dag kon ik helemaal niet reizen met de ticket van de AH. Hier over is mij ook helemaal niets verteld toen ik dit kaartje kocht . En dit was ook heel erg BALEN. Het kaartje heeft mij extra veel gekost.
Dit was ec
Gewenste Oplossing:
Een vergoeding van het kaartje en hele goede uitleg hoe dit allemaal kan gebeuren.

