Klacht: NS store Groningen

op 26 september 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Ik kom vandaag 26-09-2016 omtreeks 07:40 uur in de NS store om info te vragen omtrent een abonnement op je ov. Vervolgens word ik vreem aangekeken door de medewerkater ik kwestie en begint vervolgens te suggereren dat ik achterlijk ben en een klein kleutertje (haar letterlijke woorden). Dit om het feit dat ik reis op een traject van arriva maar ik ook in de ns store mijn ov chip oplaad e.d. zag ik de ernst niet in om hier ook wat informatie over op te vragen. Op Den duur moet ze me ook nog even vertellen op een kinderlijkrij wijze welke kleur een arriva trein is en welke kleur de ns heeft. Het is dat ik er de tijd niet voor had anders had ik haar daar over de toonbank heen getrokken en haar manager er bij gehaald. Was een vies onfatsoenlijk stuk ellende. Je moet je kapot schamen met deze dame achter de toonbank. Zo ga je niet met klanten om. Ik heb haar ook gewezen op haar gedrag. Dat kon ze niet waarderen. Ze begon opnieuw met allerlei onprofessioneleuke uittingen. Ik wens als klantwoord niet zo te word vernederd en afgeblaft. Ik ben geen hond!

Als deze dame een officiële waarschuwing krijgt voor haar gedrag. De volgende keer als ze het doet dan onderneem ik zelf actie en dat kan nog wel eens onprettig voor haar aflopen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS

Heeft op 17 oktober 2016 om 10:35 geantwoord

Beste lezer,

NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door EricaWentink