Klacht: NS store Groningen

op 26 september 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kom vandaag 26-09-2016 omtreeks 07:40 uur in de NS store om info te vragen omtrent een abonnement op je ov. Vervolgens word ik vreem aangekeken door de medewerkater ik kwestie en begint vervolgens te suggereren dat ik achterlijk ben en een klein kleutertje (haar letterlijke woorden). Dit om het feit dat ik reis op een traject van arriva maar ik ook in de ns store mijn ov chip oplaad e.d. zag ik de ernst niet in om hier ook wat informatie over op te vragen. Op Den duur moet ze me ook nog even vertellen op een kinderlijkrij wijze welke kleur een arriva trein is en welke kleur de ns heeft. Het is dat ik er de tijd niet voor had anders had ik haar daar over de toonbank heen getrokken en haar manager er bij gehaald. Was een vies onfatsoenlijk stuk ellende. Je moet je kapot schamen met deze dame achter de toonbank. Zo ga je niet met klanten om. Ik heb haar ook gewezen op haar gedrag. Dat kon ze niet waarderen. Ze begon opnieuw met allerlei onprofessioneleuke uittingen. Ik wens als klantwoord niet zo te word vernederd en afgeblaft. Ik ben geen hond!

Gewenste Oplossing:

Als deze dame een officiële waarschuwing krijgt voor haar gedrag. De volgende keer als ze het doet dan onderneem ik zelf actie en dat kan nog wel eens onprettig voor haar aflopen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 17 oktober 2016 om 10:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste lezer,

Er is inmiddels contact opgenomen met de indiener van deze klacht. We hebben de klacht via onze reguliere kanalen opgepakt en beantwoord. Om deze reden ziet u de aangedragen oplossing hier niet terug. We begrijpen dat anderen mogelijk op zoek zijn naar een antwoord op dezelfde vraag of klacht. Mocht u eenzelfde vraag hebben of een klacht willen indienen, dan verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met onze Klantenservice zodat wij uw vragen alsnog kunnen beantwoorden.

Wij zijn dag en nacht te bereiken via Social Media (Twitter, Facebook) of via telefoonnummer 030-751 51 55. Tevens kunt u vragen per e-mail of brief indienen en via onze chat op www.ns.nl/klantenservice contact met ons opnemen. Daarnaast kunt u bij vragen terecht op ons serviceforum via www.forum.ns.nl.

Met vriendelijke groet,
NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door EricaWentink