Klacht: NS kort door de bocht

op 10 oktober 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Via Spoordeelwinkel, onder nr. 13030240, voor 14 oktober 4 E-tickets gekocht en betaald. Na het verzilveren van couponnummer A4X6S3EK7FS7P merkte ik dat als mijn geboortejaar 1938 was vermeld, dit moet zijn 1942. Ik probeerde deze onnozele fout bij het ingeven te herstellen, maar kreeg de mededeling dat de coupon al verzilverd was.
Hierna NS klantenservice gebeld met het verzoek als service aan de
client deze fout in de administratie recht te zetten.
Niets van dat al: ” eenmaal verzilverd blijft verzilverd en mogelijkheden om de vergissing recht te zetten zijn er niet” aldus de telefoniste.
Het betekent dus dat één persoon van het gezelschap van vier ( gecombineerde bestelling), vanwege een onnozele vergissing, alsnog tegen het volle tarief, een kaartje aan de balie moet kopen.
Hoe kortzichtig en klantonvriendelijk kun je zijn !
De telefoniste heeft mijn persoonlijke gegevens genoteerd en dan kan ik na 14 oktober de aankoopprijs van E 17,50 terugontvangen, mits de actie dan nog loopt.

Als mij alsnog de mogelijkheid wordt geboden genoemd couponnummer te verzilveren.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS

Heeft op 25 oktober 2016 om 11:24 geantwoord

Beste lezer,

NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door M.v.d.Meer