Klacht: NS kaartjes

op 15 augustus 2017 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedendag,

0p 1 augustus jl. heb ik tijdens de actie 4 treinkaartjes a 13,99 gekocht bij Kruidvat,
Het bedrag van 55,65 euro is afgeschreven op 1 Augustus 2017 van mijn bankrekening. Echter heb ik tot op heden geen enkele mail ontvangen. Ook geen bevestigingsmail. Inmiddels heb ik tijdens de afgelopen 2 weken al 3 keer gebeld en contract gehad met medewerkers van de Kruidvat-klantenservicemedwerkers. Deze medewerkers hebben mij steeds verzekerd dat er binnen 2 dagen contact met mij zou worden opgenomen. Dit is tot op heden nog steeds niet gebeurd!!!
Inmiddels zijn er al twee weekenden verstreken waar ik de kaartjes had kunnen gebruiken!
Ik merk is dat ik te boos ben om nogmaals te gaan bellen, vandaag deze mail!

Graag hoop ik dat er nu dan contact zal zijn,

Met vriendelijk groet,

Renate Deeterink
06-22147866

Gewenste Oplossing:

In ieder geval contact en uitzoeken wat de reden is dat ik nog steeds geen mail
Heb ontvangen.
Eventueel de kaartjes cancelen en geld retour.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RenateDeeterink