Klacht: NS ex-studentenkorting

op 20 september 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste heer/mevrouw,

Nu ben ik dik een week bezig geweest met het regelen van NS ex-studentenkorting. Mijn studenten ov-chipkaart is defect geraakt, vandaar dat ik een nieuwe persoonlijke ov-chipkaart heb besteld (waar uiteindelijk niet de studentenkorting op heeft gestaan). Nu heb ik verschillende medewerkers gesproken, die me van de kast naar de muur hebben gestuurd. Vrij frusterend en tijd innemend. Uiteindelijk is het mij nog steeds niet gelukt om de ex-studentenkorting om mijn nieuwe persoonlijke kaart te krijgen en ben ik het een beetje zat en geef ik het een beetje op. Ik hoop dat uw medewerkers in de toekomst beter om kunnen gaan met dit soort problemen en personen niet makkelijk afwimpelen (dit gevoel heb ik nu namelijk).

Met vriendelijke groet,

Martine Blankendaal

Gewenste Oplossing:

Ex-studentenkorting op mijn nieuwe persoonlijke ov-chipkaart

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 10 oktober 2016 om 12:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste lezer,

Er is inmiddels contact opgenomen met de indiener van deze klacht. We hebben de klacht via onze reguliere kanalen opgepakt en beantwoord. Om deze reden ziet u de aangedragen oplossing hier niet terug. We begrijpen dat anderen mogelijk op zoek zijn naar een antwoord op dezelfde vraag of klacht. Mocht u eenzelfde vraag hebben of een klacht willen indienen, dan verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met onze Klantenservice zodat wij uw vragen alsnog kunnen beantwoorden.

Wij zijn dag en nacht te bereiken via Social Media (Twitter, Facebook) of via telefoonnummer 030-751 51 55. Tevens kunt u vragen per e-mail of brief indienen en via onze chat op www.ns.nl/klantenservice contact met ons opnemen. Daarnaast kunt u bij vragen terecht op ons serviceforum via www.forum.ns.nl.

Met vriendelijke groet,
NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door martine blankendaaal