Klacht: NS ex-studentenkorting

op 20 september 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Beste heer/mevrouw,

Nu ben ik dik een week bezig geweest met het regelen van NS ex-studentenkorting. Mijn studenten ov-chipkaart is defect geraakt, vandaar dat ik een nieuwe persoonlijke ov-chipkaart heb besteld (waar uiteindelijk niet de studentenkorting op heeft gestaan). Nu heb ik verschillende medewerkers gesproken, die me van de kast naar de muur hebben gestuurd. Vrij frusterend en tijd innemend. Uiteindelijk is het mij nog steeds niet gelukt om de ex-studentenkorting om mijn nieuwe persoonlijke kaart te krijgen en ben ik het een beetje zat en geef ik het een beetje op. Ik hoop dat uw medewerkers in de toekomst beter om kunnen gaan met dit soort problemen en personen niet makkelijk afwimpelen (dit gevoel heb ik nu namelijk).

Martine Blankendaal

Ex-studentenkorting op mijn nieuwe persoonlijke ov-chipkaart

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS

Heeft op 10 oktober 2016 om 12:13 geantwoord

Beste lezer,

NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door martine blankendaaal