Klacht: ns en arriva slechte connectie wachten niet opelkaar.

op 25 juni 2013 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

bij een rit van Almere buiten naar Franeker is er een overstaptijd van 2 minuten in Leeuwarden.
Hier wacht arriva niet op de ns trein die 1 minuut later aankomt en op het verkeerde perron binnen komt.
(normaal stoppen de treinen tegenover elkaar.)
Resultaat met een behoorlijke sprint met uit en in checken kun je nog net tegen de arriva trein schoppen… Resultaat 1uur extra wachttijd. Leuk op een rit van 2,5uur.
Lekker frustrerend uur later wachten ze wel 2minuten.
(wel zo netjes…)
Geplande rit zie 16-6-2013 advies ns: Almere Buiten 19.19, Zwolle 20.23, 21.17 in leeuwarden 21.19 vertrek, aankomst franeker 21.33

Voor de reeds geleden \\\'schade\\\' een tegemoetkoming.

Voor de toekomst Laat de arriva trein structureel paar minuten later vertrekken. Zeker omdat het een uur wachten is als het mis gaat!
(de trein heeft geen connectie met de boot (Terschelling/Vlieland) of bus (132). Het is me ook een raadsel waarom eea niet op elkaar afgestemd wordt.)

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Arriva

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Arriva nog niet in behandeling is genomen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 18 juli 2015 om 13:08 geantwoord

Wij hebben je klacht ontvangen en gelezen. Wij betreuren je ervaring en bieden hiervoor onze excuses aan. Je klacht is in 2013 ingediend. Wij waren destijds nog niet actief op Klacht.nl, daarom heb je geen reactie van ons ontvangen. Aangezien wij ervan uitgaan dat je klacht niet meer actueel is, hebben wij deze gesloten. Mocht je alsnog willen dat je klacht in behandeling wordt genomen dan verzoeken wij je een nieuwe klacht in te dienen. Bedankt voor je begrip.

^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door ontstemd