Klacht: NS bus rijdt laat passagiers op station staan

op 18 september 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op zondag 18 september wil ik rond 12:30 van Utrecht CS naar Breukelen wat ’s ochtends volgens de reisplanner kan. Bij aankomst op het Utrecht CS blijken er op dit traject werkzaamheden te zijn en moet er een NS bus genomen worden. Provisorisch is er een busstation gemaakt aan de achterzijde van het station bij het Beatrixgebouw. De bus zal om 12:57 vertrekken. Lang gewacht (met mij ±10 mensen), geen bus. Bij navraag blijkt de bus er zijn geweest en om 12:57 zijn weggereden, maar niet vanaf de duidelijk aangegeven halte waar ook iedereen duidelijk stond opgesteld. Slecht gecoördineerd, slecht geïnstrueerde chauffeur. De situatie aldaar ziet er erg chaotisch uit,,, en is het dus ook. Erg slecht NS.

Gewenste Oplossing:

Het opstaphaltebord voor Breukelen staat waarschijnlijk niet goed; de chauffeur kan er in ieder geval moeilijk de bus parkeren. De passagiers moeten zo van de wegkant instappen en evt. inladen; gevaarlijk, een onoverzichtelijke situatie. De coördinator ter plekke, druk doende met een schema, is incapabel. Hij had moeten zien dat de bus zijn passagiers niet meenam. Andere coördinator.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 10 oktober 2016 om 08:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Antwoord in Klacht.nl
Beste lezer,

Er is inmiddels contact opgenomen met de indiener van deze klacht. We hebben de klacht via onze reguliere kanalen opgepakt en beantwoord. Om deze reden ziet u de aangedragen oplossing hier niet terug. We begrijpen dat anderen mogelijk op zoek zijn naar een antwoord op dezelfde vraag of klacht. Mocht u eenzelfde vraag hebben of een klacht willen indienen, dan verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met onze Klantenservice zodat wij uw vragen alsnog kunnen beantwoorden.

Wij zijn dag en nacht te bereiken via Social Media (Twitter, Facebook) of via telefoonnummer 030-751 51 55. Tevens kunt u vragen per e-mail of brief indienen en via onze chat op www.ns.nl/klantenservice contact met ons opnemen. Daarnaast kunt u bij vragen terecht op ons serviceforum via www.forum.ns.nl.

Met vriendelijke groet,
NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Theo de Jong