Klacht: Bijna onmogelijk om abonnement te opzeggen.

Klant in Noorwegen op 25 november 2021 over NRC Next in de categorie Kranten - Landelijk

Ten eerste, vind ik geen goede gang van zaken van NRC waarop heel gemakkelijk is om en abonnement te kopen online. Maar om de abonnement op te zeggen is een kruistocht. Het is alleem mogelijk via de telefoon.
Vandaag 25 November 13:30 heb ik meer dan 20 minuten besteed met het wachten bij de aan bij beurt om telefonisch iemand te bereiken. Als ik uiteindelijk iemand krijg aan de lijn, ik zegt dat ik mijn abonnement wil opzeggen, dan die persoon zegt, oh ik hoor je heel slecht ik ga je terug bellen. Wacht even!
Natuurlijk nooit weer teruggebeld.
Ik woon in Noorwegen, wil ik geen extra telefoonkosten hebben om een abonnement te opzeggen. Iets dat veel eenvoudig en snel moesten zijn, gelijk zoals man en abonnement koopt.
Hoop dat mijn abonnement wordt onmiddellijk opgezegd, zonder dat ik weer hoef terug te bellen.

Onmiddelijk opzegging van mijn digitaal abonnement bij NRC

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NRC Next

23 uur geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NRC Next nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Klant in Noorwegen