Mediahuis NRC B.V. Complimenten
Zaterdag 18 februari kregen wij i.p.v. de NRC , het Reformatorisch Dagblad in de bus.
We hebben een klacht gestuurd en gevraagd om een nabezorging.
We hebben tot op dit moment geen NRC ontvangen.
We kunnen op uw site nergens een telefoonnummer vinden... Lees meer
Is teleurstelling ook een klacht?
Na 47jaar trouwe abonnee van uw krant heeft het u behaagt de krant niet meer bij mij te bezorgen en mijn abonnement te beeidigen.U zult hier ongetwijfeld goede redenen voor hebben.Ik denk dat het... Lees meer
Op eerdere soortgelijke klacht en toezegging van nabezorging kregen wij de NRC avondeditie NIET ,ook niet na herhaald opbellen . Lees meer
reeds 3 dagen geen nrc handelsblad ontvangen Lees meer
krant niet bezorgd op zaterdag. ik verwacht dan een excuus en dat de krant alsnog wordt bezorgd of nagestuurd. ik hoor niets. alleen als ik bel wordt de krant na enige dagen nagestuurd. Lees meer
de bezorging is zeer slecht. nabezorging gebeurt niet. Lees meer
De krantenbezorger treft mij al weken niet thuis. Belt aan bij buren om te vragen waar ik ben. Ik werk, helaas voor de bezorger die nog steeds een kerstkaart wil bezorgen om een fooitje te krijgen voor zijn bezorging van... Lees meer
Op het moment dat de NRC per auto bezorgd wordt, wordt meermaals over het aangelegde gras gereden, in plaats van de ruim aanwezige bestrating.
Normaal verzoek aan de bestuurder heeft geen resultaat gehad. Melding bij het depot heeft geleid tot verzoek... Lees meer
Voor de tweede keer weer geen bijlage met de scrypto erin(reden van kopen). Het is ook lastig om in de winkel de hele krant na te pluizen of alle bijlages er wel in zitten, mede omdat het uiterlijk en papiersoort... Lees meer
De bezorger verzorgde zowel het Parool als de NRC. Eerst wordt het Parool maandenlang zodanig onregelmatig bezorgd dat ik het abonnement opzeg (na 44 jaar). Sinds deze week is de NRC aan de beurt. op klachten wordt niet gereageerd of... Lees meer