Mijn Klacht:
Ik werk al lang bij albert heijn nu begin ik geiriteerd omdat zij mijn uren altijd proberen anders te doen en niet echt begrijpen wat mijn thuis situaties is en heel makkelijk mijn uren vervangen door andere medewerker die uit andere fillial komt die heel veel uren heb.Echt super lastig als ik mijn beschikbaarheid iets anders heb.Ik heb zo vaak geprobeerd altijd flexibel te zijn maar ik denk niet dat dat wordt gezien is.Ppppffhh op dit moment hoop ik echt dat ik gewoon wachten en geduld.
Gewenste Oplossing:
als mijn uren gewoon nomaal geven natuurlijk.

