Mijn Klacht:
In februari 2018 heb ik mij laten verleiden tot een contract met Noord Nederland Online. Zij zouden voor mij landingspagina’s maken, zorgen voor betere vindbaarheid en meer klanten.
Voor mij een grote stapinvestering, dus expliciet afgesproken dat ik dit voor 1 jaar wilde proberen en zeker niet voor 3 jaar.
na een eerste opzet bleef het stil, behalve dat de facturen ‘keurig’ maandelijks werden geincasseerd.
Dit soort online dingen vind ik lastig en ik heb het een beetje op z’n beloop gelaten. Denkend in februari 2019 is het klaar.
Tot mijn onaangename verrassing bleven facturen komen, dus deze gestorneerd. Hier op kwamen direct berichten met stevige taal, dat ik het geld zsm moest betalen, want anders extra kosten.
Het bleek dat mijn contract stilzwijgend was verlengd; ik had zelf actief ruim van tevoren moeten opzeggen.
Zeer frustrerend, want zoveel geld heb ik niet over per maand. Én Noord Nederland Online leverde ook nog eens geen enkele dienstinspanning voor mij. Hier werd overigens in alle talen over gezwegen! Op mijn vragenopmerkingen hier over kwam nooit een reactie.
ergens had ik mij er al bij neergelegd dat ik nog een tijd moest betalen. Maar ik besloot nogmaals te mailen en te vragen om een oplossing, waar beide partijen tevreden konden zijn.
hierop werd ik gewezen op de mogelijkheid om het contract te beëindigen met een opzeggingsvergoeding: 40% de resterende 8 maanden overmaken met vermelding van: beëindigingsvergoeding debiteur nummer.
hierna bleef het stil. Geen bevestiging van beëindiging
Vervolgens ontving ik wel weer een factuur van Fontys Finance.
Dus ik weer contact zoeken met Noord Nederland Online, maar die zijn niet meer te bereiken.
Hun ‘handige ticketsysteem’ werkt niet. de formulieren willen niet laden.
Op mails wordt ook niet meer gereageerd.
Ze lijken te zijn verdwenen en ik voel me zwaar belazerd!
Als zzp-er voel ik me vrij machteloos.
ik hoor graag of er mogelijkheden zijn om dit bedrijf aan te pakken!
Gewenste Oplossing:
Ik wil weten of dit bedrijf überhaupt nog bestaat.
Ik wil dat de facturenafschrijvingen stoppen.
ik wil mijn geld terug, aangezien ze geen enkele dienst hebben geleverd.
Het zou goed zijn als er sancties voor dit soort praktijken komen, zodat anderen hier niet meer de dupe van worden!