Klacht: Nooit ontvangen ventiellampjes

op 04 februari 2014 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

In November vorig jaar heb ik ventiellampjes besteld die voor de kerst geleverd zouden worden.
Aangezien deze bestelling niet voor kerst geleverd is, een mail gestuurd. Ik zou ze alsnog binnen twee weken krijgen. Twee weken waren om, en nog steeds geen lampjes. Wederom een mail gestuurd, wederom werd beloofd dat ik ze binnen twee weken zou ontvangen. Aangezien ik het hier niet mee eens was, gevraagd voor geld retour te mogen ontvangen. Er werd gevraagd om alle gegevens door te geven, en sindsdien niets meer mogen horen, zelf niet na herhaaldelijke mails.

geld retour ontvangen!!!

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 06 februari 2014 om 14:11 geantwoord

Beste heer/mevrouw,

Wij hebben u op 9 januari een mail gestuurd waarin wij vragen om uw bankgegevens en de aanbiederscode. Helaas hebben wij daar nooit een reactie op ontvangen enis het aankoopbedrag inderdaad niet teruggestort.

Wanneer u reageert op onze laatste mail, maken wij het alsnog voor u in orde.

Wij hopen u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Klantenservice GroupDeal
info@groupdeal.nl

Heeft op 06 februari 2014 om 16:27 geantwoord

Ik zou niet gereageerd heeben op de laatste mail??? Ik geb wel 5x gereageerd op de laatste mail!!!! Zonder ook maar 1 reactie te hebben ontvangen!!

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Groupdeal beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door willems81