Klacht: Nooit ontvangen

op 27 juni 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste mini in the box
Ik heb een tijdje terug een bestelling bij jullie gedaan. Na lange tijd wachten is dit nog steeds niet aangekomen.
ik heb toen met jullie contact gehad hierover, na veel geduld en wachten zouden jullie het aankoop bedrag terug storten
Dit is alleen helaas nog steeds niet gebeurd… ik wacht nu al zolang en vind dit echt niet meer kunnen.
Graag vraag ik jullie om hier even achterna te gaan.
Het gaatelier om de bestelling met het ordernummer 1603100223666506
Mijn gegevens zijn
Sara achhoud
Jacob van wassenaarstraat 14
5666 ek geldrop
Ik ben telefonisch bereikbaar op 0630093450
Ik hoop dat er nu wel wat aangedaan word want ben het helemaal zat
Groetjes sara

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik me geld terug krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 04 juli 2016 om 21:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Sara Achhoud,

Onze oprechte verontschuldigingen voor de vertraagde bestelling. Het is zeer ongebruikelijk dat u uw zending nog steeds niet hebt ontvangen. We zullen de volledige terugbetaling van uw bestelling verzorgen, omdat we denken dat uw zending bij de douane ligt, of kwijt is geraakt tijdens het transport.

De terugbetaling zal 53.94 EUR zijn.

De terugbetaling wordt teruggeboekt naar de rekening die is gebruikt om deze bestelling te betalen. De verwerking van terugbetalingen door LightInTheBox.com duurt meestal 3-5 werkdagen en het kan nog eens 7-25 werkdagen duren voordat het geld op uw rekening staat. Als de melding van de terugbetaling niet op uw volgende bankafschrift staat, kunt u contact opnemen met uw bank of met ons.

Bedankt voor uw begrip en medewerking.

Met vriendelijke groet,
Carla
www.miniinthebox.com

Alle klachten die gemeld zijn door Saranoddy