Klacht: Nooit meer postorder groep

op 28 januari 2014 over Postorder Groep Nederland in de categorie Teleshopping

Ik heb 1,5 jaar geleden mijn bra teruggestuurd (3 stuks) van bijna 40 euro. Tig keren gebeld en steeds de belofte dat het zou worden geregeld. Vandaag krijg ik het “verlossende woord” dat ik geen geld meer terugkrijg omdat het bedrijf failliet is en de schulden werden niet overgenomen. Bovendien mag ik dan zelf contact opnemen met de curator, wiens naam niet bekend is door de telefoniste. Tja, na 1,5 jaar kan het niet meer… Klopt niet he als ik al vanaf 2 maanden na dato bel en vraag waar mijn geld blijft… Ik ben boos, heel boos.

Gewoon geld terugstorten op mijn rekeningnr.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Postorder Groep Nederland over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb Postorder Groep Nederland een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Postorder Groep Nederland in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Postorder Groep Nederland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Postorder Groep Nederland

Heeft op 04 februari 2014 om 16:16 geantwoord

Telefonisch contact gehad op 4 februari 2014. Hierbij verzocht het betaalbewijs toe te zenden zodat wij de klacht alsnog kunnen oplossen voor de klant.

Alle klachten die gemeld zijn door Smigoud