Klacht: Nooit meer met de trein!!!!

elvirak op 27 mei 2013 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geen treinen vanuit Tilburg naar Amsterdam Centraal op zondag 26 mei’13 door werkzaamheden.Langgeleden aangekondigd via internet. Maar wij hadden al langgeleden dagkaarten geactiveerd voor 4 personen op die datum!!
Mijn vader van 80 jaar in een rolstoel wilde in de laatste fase van zijn leven nog eenmaal naar Het Rijksmuseum. We hebben de trein vanuit Gilze-Rijen genomen naar Dordrecht.Maar vader zit met hulp van mijn man in de trein. Gaat het poortje dicht voor mijn neus en ik kan niet meer in die trein komen met de kaartjes.(SPOORBOMEN ZIJN DICHT DOOR DE WACHTENDE TREIN WAAR MIJN FAMILIE IN AL ZIT)Geen trein te zien en kruip onder de slagboom. Word ik aangehouden door de SPOORWEGPOLITIE. Bekeuring: kan me niet schelen maar mijn zieke vader moest uit de trein komen en wachten op de volgende trein!!! Erg medelevend van een jonge ambtenaar die een rustige zondag heeft op zo’n rustig stationnetje! Gevolg we zijn in totaal 9uur onderweg geweest retour Gilze_Rijen naar Centraal Station!! Nee zo voldoe je niet aan een vriendelijke service.
En tot onze grote verbazing zijn er ook niet op elk station liften……!!!!!!Hoe is dat mogelijk!!!

Gewenste Oplossing:

Er is geen oplossing meer mogelijk. Maar vader kan zo'n reis nooit meer ondernemen!! Bedankt Nederlandse Spoorwegen!! voor dat beetje begrip. Ook dank voor die "vriendelijke" en "begripvolle" spoorwegpolitie die doet of ik een grote misdaad heb begaan!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 28 mei 2013 om 13:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

klacht geregistreerd en antwoord naar de klant

Alle klachten die gemeld zijn door