Klacht: Nooit meer ing

op 16 juni 2021 over ING in de categorie Banken

En nog steeds niks gebeurt. Ing stelt klachten opgelost te hebben maar zolang er niks daadwerkelijk gebeurt blijf ik zoals afgesproken klachten plaatsen om mensen te waarschuwen inmiddels al duidelijk dat ik bepaald niet de enige ben bij wie jullie dit geflikt hebben. Als antwoord op mijn klacht van eerder vandaag stel je dat ik schuttingtaal en bedreigingen plaats? Herstel die klachten even zodat iedereen kan zien hoe ik het heb moeten opbouwen van fatsoenlijk naar witheet taalgebruik, nergens een bedreiging overigens. Oja en vind je het gek na zo’n schandalige houding naar mij toe? Hoe zou jij het vinden als de grond onder je poten vandaan gescheurd wordt en alles en iedereen haalt de schouders op? Sluit mijn klacht en ik plaats gewoon weer een nieuwe, mijn motivatie is eindeloos veel groter dan die van jullie dat is al lang en breed duidelijk.

Consequenties voor ing, hoe dan ook!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 18 juni 2021 om 16:36 geantwoord

Hallo Nooit meer ing,

Alles is al gezegd. De contactgegevens van de afdeling Fraude vind je in de brief die je ontvangen hebt. Je kunt met hen in gesprek over het lopende fraude-onderzoek naar je rekening. Een andere optie heb ik helaas niet voor je.

Ik wens je een heel fijn, zonnig weekend toe!

Groet,
Michael
ING Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Nooit meer ing