Klacht: Nooit meer Carpetright

op 07 augustus 2017 over Carpetright in de categorie Interieurbedrijven

Laminaat merk Carpet Right gekocht in Vlaardingen. (ander kliksysteem als normaal)
Tijdens het leggen merkte ik al dat sommige kopse kanten niet goed in elkaar klikten.
Na verloop van tijd klikten er nog meer los. Klacht ingediend bij Carpet Right. Er kwam eerst een echte vloerenlegger. Ik citeer” laminaat heel netjes gelegd en inderdaad klikt het niet goed in elkaar. Geen goed laminaat, ik ga het doorgeven”

Hierna 2 verkopers langs geweest. Vonden het wel meevallen en het lag aan de ruimte onder het laminaat en het scheef lopen van de vloer. (Dit terwijl er al 12 jaar laminaat heeft gelegen wat nooit is los geklikt.)
De vloerenlegger had volgens hun iets heel anders tegen hun gezegd??!?
Ik kon ander laminaat uit zoeken en dan zouden we wel kijken.

In de winkel geweest waarbij beide verkopers toegaven dat het Carpet Right laminaat bij hun in de zaak ook los klikte als er bv. wat zwaars op stond.

Ander laminaat uitgezocht. Na weer een melding dat het lang duurde een email.
Hun betrof geen blaam, want de verkopers hadden het gekeurd en de klacht was ongegrond. (slager die z’n eigen vlees keurt)
Ik kon met €400 bijbetaling ander laminaat krijgen. Ze wilden het oude wel terug voor verder onderzoek?? (er was toch niks mee?)

Aangezien ik in de tussentijd een pees had gescheurd en dus het laminaat niet kon ophalen of transporteren had ik dit ook doorgegeven aan hun.
Werd verder niks over vermeld in de email.

Carpet Right heeft niks gedaan dus je zoekt het verder maar uit!
Aangezien ik wel wat anders aan mijn hoofd heb, heb ik afgezien van ander laminaat met bijbetaling. Ik geef geen Euro meer uit aan Carpet Right en ik adviseer aan iedereen om dat ook niet meer te doen!
Slecht Laminaat, slechte verkopers, slechte service.
Dus NOOIT meer naar carpet Right

WAARSCHUWING:
Laminaat van Carpet Right heeft een kliksysteem waar je eerst de lange kant plaatst en dan de kopse kanten met je duimen in elkaar klikt.
Dit werkt met een soort kleine blauwe plastic veertjes in de plank. Als deze te diep in de plank zitten klikt het dus niet. Als je bij normaal laminaat een kleine bolling in de vloer hebt buigt het laminaat mee. Hier klikt het er gelijk uit. Het is dus rommel! Niet kopen.

Ik wil alleen iedereen waarschuwen om niks meer te kopen bij Carpetright. Zeker niet het eigen merk kliklaminaat.
ivm medische problemen ben ik niet in staat om laminaat te transporteren en/of te leggen. (zie bovenstaande brief)

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Carpetright over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Carpetright in behandeling genomen

Bericht van Carpetright

1 maand geleden - Wij betreuren het dat we met u niet tot een gepaste oplossing zijn gekomen. Hoewel u het laminaat zelf heeft geplaatst op een bestaande te harde ondervloer met oneffenheden hebben wij uit coulance aangeboden om de vloer terug te nemen en het volledige bedrag als korting op een herkeuze te verrekenen inclusief gratis levering van het nieuwe laminaat en ophalen van het oude laminaat. Uiteraard nadat u het huidige laminaat zelf heeft verwijderd van de vloer. Helaas bent u niet tevreden met de aangeboden oplossing welke wij aandragen. De betreffende oplossing kunnen wij op het moment van schrijven nog steeds aanbieden en na herstel van uw blessure uitvoeren.

Reactie van de melder van de klacht NooitmeerCarpetright

1 maand geleden - Onzin! -De ondervloer bestaat gewoon uit groen Iso-board 7mm. -Er zijn geen oneffenheden, de vloer loopt alleen iets af. -Ook op rechte stukken vloer klikt het laminaat niet goed in elkaar. Het systeem werkt gewoon niet goed.Geef dat gewoon toe! -Laminaat van een goed merk met een ander systeem blijft gewoon in elkaar zitten(ook als er wat zwaars op staat en er mm ruimte onder zit) -nu ineens gratis levering? nooitmeercarpetright.nl

Alle klachten die gemeld zijn door NooitmeerCarpetright