Klacht: NOOIT mee online bestellen

op 22 juni 2016 over Mango in de categorie Kledingwinkels

Bestelling geplaatst via MANGO.com en dit is de slogan bovenaan de website: Gratis verzending vanaf € 30 en eenvoudig retourneren.

Nou eenvoudig…
enkele artikelen wilde ik retourneren in de winkel zodat ik geen retour kosten hoef te betalen, echter bleek dat niet alle producten van MANGO bij alle winkel geretourneerd kunnen worden waardoor ik met de helft van mijn bestelling bleef zitten. Violeta kan blijkbaar nergens in Nederland worden geretourneerd waardoor ik dus verplicht ben om de verzendkosten te betalen. Hiervoor moet je een retourformulier uitprinten (ik heb geen printer) voordat je het pakket kunt versturen.

verzendkosten terug ontvangen + via de website en melding krijgen als ik een artikel in mijn winkelmand heb dat niet geretourneerd kan worden in de MANGO winkel + retourformulier bij bestelling ontvangen.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mango

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mango nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door marieke14