Klacht: Nooit je kind op zwemles doen bij optisport

op 06 juli 2017 over Optisport in de categorie Sportclub/-school

Mijn dochter heeft 1,5jaar met volledige inzet en met onze volledige steun zwemlessen gevolgd, onze dochter is motorisch zeer goed en blinkt uit in verschillende sporten, maar met de zwemles gaat het zo langzaam, groepen zijn te groot, toen ze in de laatste groep kwam moest ze in een ijskoud wedstrijdbad zwemmen en aan de kant gaan staan waardoor ze onderkoeld is geraakt, meerdere malen, zelfs met thermometers erbij om het te laten zien, maar het zwembad in Vlissingen, wil hier niks aan doen en je bent dus gewoon je geld kwijt, zoals vele andere kinderen die wij kennen, aangezien wij gingen verhuizen naar Breda en ze daar ook een optisport hebben met wel een normaal bad dachten wij de oplossing te hebben en zou ze hier in Breda haar lessen af kunnen maken, er werd beloofd dat dit financieel geregeld zou worden onderling, maar nu zeggen ze in Vlissingen dat ze geen 90% van de lessen heeft gevolgd en daardoor de garantie vervalt, dit terwijl wij er altijd waren, die tekort aan procent komt puur van de laatste weken. De enige oplossing voor hun is na al meer dan 700euro te hebben betaald nogmaals opnieuw honderden euro’s betalen, echt schandalig

Als mijn dochter minimaal haar A mag halen, ook al hebben we ook voor B betaald

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Optisport over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Wim Ligtvoet

1 maand geleden - Ik heb ongeveer dezelfde ervaring met optisport!

Alle klachten die gemeld zijn door Wim Ligtvoet