Klacht: nooit iets besteld, wel pakketje ontvangen en teruggestuurd, nu aanmaning

op 09 oktober 2017 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn dochter van 15 heeft ergens in augustus op uw website gekeken naar de producten van Luxsmooth. Heeft niets besteld omdat ze het te duur vond. Toch krijgt ze uw producten ongevraagd thuisgestuurd. Als er daadwerkelijk iets besteld zou zijn zou er ook een orderbevestiging moeten zijn gestuurd. niet dus, Op mijn aanraden hebben we het pakketje direct teruggestuurd. Ze ontvangt nu echter rekeningen en aanmaningen met bestelnummer LXDS6528090. Bekijk het maar, die gaan we niet betalen. Schandalige praktijken in strijd met de consumentenwet koop op afstand.

WIllen jullie de klacht verspreiden op twitter enzo?
bedankt!

Gewenste Oplossing:

Als er een streep door de rekening wordt gezet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 03 december 2017 om 22:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hello Stijn,

We do not send unsolicited orders. The order has been processed as a result of completing the order process on the website, which includes pressing the Order button and agreeing to the terms and conditions.

A confirmation email was sent to the email address that was provided at the time within 30 minutes of placing the order.
This email allows you to review and, if wanted, cancel the order.

Unfortunately, we have not received a response to our last email from October 10th.

It seems we have not yet received your return. Would it be possible to check with your local post office to see if the package has bounced back, or provide a tracking number to locate the shipment?

We also offered another alternative to fix this issue with our last email.

Alle klachten die gemeld zijn door StijnCorsel