Klacht: Nooit geleverde hanglamp

op 11 augustus 2017 over Rofra Home Breda in de categorie Algemeen

Op 19 februari 2017 hebben wij bij Rofra Home te Breda een hanglamp, merk Silver Bell Clear, gekocht en betaald. De verwachte leverweek was op dat moment week 8 van 2017. Nadat we na week 8 niets van Rofra hadden vernomen hebben we telefonisch contact opgenomen en werd ons verteld dat de levering van de lamp vertraagd is. Dat heeft zich tot op de dag van vandaag steeds herhaald. Nu, op 11 augustus 2017, ongeveer een half jaar (!) later, is de hanglamp nog steeds niet ontvangen en geleverd. De prognose van levering is nu week 34 (!), de laatste week van augustus. Het verhaal van Rofra is dat de lamp uit Indonesië moet komen en de container pas met het schip meegaat als de boot vol is. Ons vertrouwen dat de lamp in week 34 zal worden geleverd is, zoals u begrijpt, tot het nulpunt gedaald.
Daarbij komt dat Rofra na het verstrijken van de steeds beloofde leveringsweek nooit zelf contact met ons opneemt. Altijd moeten wij telefonisch informeren hoe het er met de levering van de lamp voorstaat.
Nadat we dit beu waren werd ons door de Roframedewerkers in Breda aangegeven ons geld terug te vragen. Dit mochten zij niet zelf regelen. Er moest hiervoor een mailbericht worden gestuurd aan info@rofrahome.nl. Dat hebben we op 23 juli 2017 gedaan. Nadat we hierop geen enkele reactie hebben ontvangen en ook ons geld niet terug hebben ontvangen, hebben we Rofra met een mailbericht van 4 augustus 2017 herinnerd. Elke reactie van Rofra blijft tot op de dag van vandaag uit, een trieste zaak en een minachting voor de klant.
Met de service van Rofra is het treurig gesteld. Met een weergave van deze klacht beogen wij eventuele klanten te behoeden voor de bedroevende service van Rofra.

Joke en Gré Renne,
Dorst

Wij zijn nog enigszins tevreden wanneer Rofra het geld van de niet geleverde lamp terugstort op onze rekening, zoals door ons drie weken geleden gevraagd.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rofra Home Breda

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rofra Home Breda nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Renne1959