Klacht: Nooit factuur via mail ontvangen, wel € 16.50 extra kosten

op 30 augustus 2018 over Afterpay in de categorie Betalingsdiensten

Op 30-08-2018 om 17:05 met Vincent van Afterpay gesproken (‭020-7230270‬) Gezegd dat ik bereid was de extra kosten te betalen, op voorwaarde dat werd aangetoond dat de1e 2e en 3e factuur ook daadwerkelijk is verstuurd.
Inmiddels mail van ze ontvangen (die gewoon binnenkomt en altijd gewoon al jarenlang in mijn postvak) met PDF bestand wat nog niet aangeeft dat ze het wel hebben opgestuurd

de opname van dat gesprek naar zijn manager gaat en alle herinneringskosten worden kwijtgescholden

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Afterpay over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Afterpay in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Afterpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Afterpay

Heeft op 05 september 2018 om 12:12 geantwoord

Beste heer Haurissa,

Bedankt voor je bericht. In je e-mail geef je aan dat je dat je aan dat het je het in twijfel trekt of wij jou betaaloverzichten per mail gestuurd hebben.

Wij hebben je de kopie betaaloverzichten per mail aangeleverd door middel van een kopie betaaloverzicht in pdf formaat.

Je besteld regelmatig via onze betaalwijze en daar zijn wij erg blij mee, maar dat betekent dus ook dat je bekent bent met onze wijze van facturering. Indien je niet binnen 14 dagen een betaaloverzicht per mail ontvangt, dien je contact met ons op te nemen. De besteldatum is 03-07-2018, wij hebben echter pas op 30-08-2018 telefonisch van jou vernomen.

De administratiekosten worden in rekening gebracht conform de betalingsvoorwaarden van AfterPay(AfterPay voorwaarden):https:www.afterpay.nlnlalgemeenbetalen-met-afterpaybetalingsvoorwaarden Tijdens het plaatsen van de bestelling, ben je akkoord gegaan met deze voorwaarden.

Om je tegemoet te komen zijn de administratiekosten voor de 2e herinnering gecorrigeerd, meer kunnen wij echter niet voor je betekenen.

Tevens geef je aan dat je graag wilt dat het gesprek dat heeft plaatsgevonden met mijn collega Vincent wordt doorgestuurd naar zijn manager en dat ga ik voor je verzorgen.

Vertrouwende je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Monique

Heeft op 05 september 2018 om 18:22 geantwoord

Een Pdf bestand is geen bewijs dat jullie mij een betaalfactuur hebben gestuurd ik krijg jullie mails gewoon binnen! ik ga in ieder geval nooit meer iets via Afterpay betalen dit is echt puur FRAUDE en OPLICHTING! wat een arrogante houding van Afterpay

Alle klachten die gemeld zijn door Henasiwa