Klacht: Nooit de bestelde producten ontvangen

op 26 mei 2020 over Rituals in de categorie Verzorgingsprodukten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor moederdag voor bijna €100 aan producten besteld. Ik krijg het bedrijf na mailen, app’en en bellen, maar niet te pakken.
Op de track en tracecode van post.nl zouden de producten op vrijdag 8 Mei bij de buren geleverd zijn , maar die hebben niets ontvangen. Ook is er geen bezorger aan de deur geweest en heb ik geen verwijsbriefje in de bus gehad.
Meerdere malen met een medewerker van post.nl gesproken, maar die verwijzen mij naar de verzender van de producten. Rituals moet bij post.nl navragen hoe het isngegaan.

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden wanneer ik de producten krijg of mijn geld terug.
Dat het bedrijf het heel erg druk heeft in deze tijd daar kan ik inkomen, maar op geen een manier bereikbaar zijn of reageren op alle meldingen vind ik schandalig.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rituals

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rituals nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door John Groot