Klacht: NOOIT BIJ BESTELLEN

op 14 september 2018 over Nelly.com in de categorie Internetshops - Kleding

Ik heb nu al 4 keer iets bij hun besteld en elke keer hik ik tegen de volgende punten aan. Ik adviseer iedereen om daar NIET te bestellen het zijn echt eigen zakenvullers en lichtelijk oplichters die hun zaakjes niet op orde hebben.

Ze bewerken hun foto’s zo dat alle kledingstukken mooi lijken. Niets lijkt in het echt op de foto’s op hun site.

Onvriendelijk, grove personeel die ook maar 0,0% medeleven tonen aan de klant. Mijn pakketje was zoek geraakt en de supervisor durfde te zeggen dat ik het pakketje had gestolen en dreigde met aangifte!!

Retour sturen naar Nelly.com? Het is al anderhalf jaar een probleem daar! Ze kamper al anderhalf jaar met achterstand waardoor retouren als je geluk hebt een maand of 2 later een keer verwerkt zijn. En er wordt 0,0 actie op ondernomen.

Kortom: echt een SLECHT, BELABBERD bedrijf gadver. Ik ben geen zeikerd, ik klaag nooit maar nelly.com verdiend deze klachtenpost echt!

NOOIT

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nelly.com

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nelly.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door deeemieeZ