Klacht: Nooit bezorgd

op 04 januari 2017 over Online Pakket Dienst in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een iphone 7 besteld een week later krijg ik een mail dat het op woensdag 4 januari 2017 komt tussen de 18:00 en 21:00.
Mijn telefoon is er nogsteeds niet en ik ben echt boos. Ik wacht al heel de dag op mijn iphone een planning op zij gezet en wordt het alsnog niet geleverd, je krijgt niet eens een mail van dat je iphone niet meer vandaag komt of dat je een nieuwe datum kan kiezen. Nu moet ik tot morgen ochtend wachten om lekker zelf alles te regelen en waarschijnlijk weer een dag moet gaan wachten op mijn iphone en zit al een week te wachten. Lekker klantvriendelijk van opd om niet eens een bericht achter te laten of een email te sturen.
Ik ga dit zeker niet laten hangen.

Als ik mijn iphone dezelfde dag krijg wanneer ik hem hoor te krijgen.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online Pakket Dienst over deze klacht.

Bericht van Online Pakket Dienst

4 maanden geleden - Beste Henrique, Is het pakket ondertussen geleverd? Heb je voor mij een ordernummer zodat ik kan zien wat hier mis is gegaan? Met vriendelijke groet, OPD

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Online Pakket Dienst in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online Pakket Dienst een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online Pakket Dienst

Heeft op 20 maart 2017 om 11:31 geantwoord

Beste melder van de klacht,

Aangezien het geruime tijd is geleden dat deze klacht is geplaatst willen we deze graag afsluiten. Om misverstanden te voorkomen zullen we deze klacht dan ook in behandeling nemen en meteen als opgelost markeren. Mocht dit niet het geval zijn voor deze klacht dan horen we dit uiteraard graag.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Online Pakket Dienst

Alle klachten die gemeld zijn door H.fsilva