Mijn Klacht:
Ik heb eind september bij deze firma 3 horloges met gps/gsm functie besteld via een “niet te missen” promo, ééntje voor mijn zoon en 2 voor kennissen die een tweeling hebben. Onmiddellijk betaald met de visa.
Een maand later via hun website contactformulier gevraagd wanneer ik de bestelling zou ontvangen.
Antwoord gekregen dat er problemen waren met de douane.
Dat de site www.girlsoutfit.nl offline gehaald werd omdat er een “track & trace” werd geinstalleerd –> is nu nog steeds offline!
Dat er geen terugvordering mogelijk is van de betaalde items.
Enkel ALS ik niet tevreden ben mag ik het artikel terugsturen (maar ik heb niets ontvangen!!!) en mijn geld terugvragen.
Ik ben een net gescheiden moeder die dit horloge wilde als sinterklaas cadeau voor mijn zoontje, ik heb het niet breed. Ik heb bovendien ook de 2 horloges voor kennissen betaald maar ook dat geld krijg ik niet aangezien er geen horloges zijn toegekomen… Ik denk niet dat het horloge er zal zijn voor zijn verjaardag (in februari – besteld in september!) en ben zéér teleurgesteld met de slechte service.
Behalve die éne mail heb ik niets van de firma gehoord.
Gewenste Oplossing:
Als ik ofwel de horloges alsnog krijg (én deze werken uiteraard) OF als ik mijn geld (60 euro) terugkrijg