Klacht: Nooit bestelling gekregen

op 27 juni 2017 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 4 maanden geleden verschillende dingen besteld bij mini in te box. Na een maand contact opgenomen dat het nog steeds niet binnen was en de track and trace codes van de bestelling bestaan niet meer. Ik heb de daaropvolgende 3 maanden geprobeerd mijn geld terug te krijgen of de bestelling opnieuw te krijgen, maar telkens als ik een ticket invoer krijg ik een automatisch gegenereerd bericht die zegt dat ik de track and trace codes moet checken…. die dus niet bestaan. Ik begin onderhand erg gefrustreerd te worden aangezien het geen kleine bestelling was en er niet erg klantvriendelijk wordt gedaan met klachten. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld van de bestelling terug krijg of de spullen opnieuw verzonden worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van MiniInTheBox.com

4 maanden geleden - wat is het bestelnummer, dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr

Reactie van de melder van de klacht celine567890

4 maanden geleden - Het bestelnummer is: 1702140226685479. Dankjewel!

MiniInTheBox.com

Heeft op 04 juli 2017 om 00:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Celine van Ansem,

Onze oprechte verontschuldigingen voor de vertraagde bestelling.

De terugbetaling zal 12.69 EUR zijn.

De terugbetaling wordt teruggeboekt naar de rekening die is gebruikt om deze bestelling te betalen. De verwerking van terugbetalingen door LightInTheBox.com duurt meestal 3-5 werkdagen en het kan nog eens 7-25 werkdagen duren voordat het geld op uw rekening staat. Als de melding van de terugbetaling niet op uw volgende bankafschrift staat, kunt u contact opnemen met uw bank of met ons.
Bedankt voor uw begrip en medewerking.

Met vriendelijke groet,
Tatevik

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door celine567890