Klacht: Nooit besteld – terug gestuurd – toch een aanmaning?!

op 19 december 2017 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

Ooit heb ik op de website van Lux style gekeken, ik wilde een masker bestellen maar ik zag toch af van de prijs. Toch ontving ik de producten thuis met een factuur. Ik heb vervolgens contact gezocht met uw medewerkers en die adviseerde mij om het product terug te sturen – vreemd dat ik zelf voor de verzendkosten op draai terwijl ik de bestelling nooit heb gedaan/afgerond.

Nu krijg ik een aanmaning, pardon? Eerst ontvang ik een product ongevraagd, ik moet hem zelf terug sturen en voor de kosten opdraaien, en nu krijg ik een aanmaning? Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om deze aanmaning stop te zetten?

Gewenste Oplossing:

De aanmaning terug trekken graag, want het doosje waar het om gaat heb ik al lang niet meer in mijn bezit - op advies van uw medewerker is dit product terug gestuurd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 23 december 2017 om 21:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hello Priya,

At the time, the order was processed as a result of pressing the Order button and agreeing with the terms and conditions.

Our customer service has advised you that the goods have not been received and have requested a copy of the receipt of the returned goods, but have not received an answer.

For this reason, the invoice has remained open and without payment or returned goods, will remain open.

We hope that this has been able to answer your question.

Alle klachten die gemeld zijn door Priya.r