Klacht: nooit aangekomen

op 17 augustus 2016 over Douane in de categorie

L.S.
Ik heb een goedkope microscoop besteld in China via EBay € 7,54.
Het pakketje is via Malaysia verstuurd met gewone post en heeft een track en trace nummer wat alleen geld voor pos Malaysia.
De track en trace geeft aan, dat het pakketje op 3 juli 2016 is aangekomen op Schiphol om 05.50 uur. Sindsdien hen ik niets meer gezien. Navraag bij Postnl leverde verschillende keren niets op. Volgens Postnl is het geen correct barcode nummer en kunnen zij niets doen.Gewoon afwachten. Navraag bij Pos Malaysia leverde niets meer op dan de aankomstdatum op Schiphol. Het is gewone post en het nummer was alleen bedoeld voor hub eigen gebruik.

Waar is nu mijn pakketje? Postnl zou dit toch moeten weten, want zoals ik het begrijp, doen zij de douane afhandeling als service.

Wanneer het pakket binnenkomt. Het is en lage waarde, maar dit is principe.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Douane over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht hanor

9 maanden geleden - Dank Robin

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Douane in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht hanor

8 maanden geleden - Klacht kan niet worden opgelost. Een aardige dame van de Douane heeft haar best gedaan maar Postnl (die de afhandeling doet) zegt, dat ik het maar met een geschikte barcode had moeten laten opsturen. Zij kunnen niets vinden zonder die barcode dus is het gewoon kwijt. Heel makkelijk afgehandeld dus en niemand heeft verantwoording voor het pakket dan alleen de afzender of ik.????? Het is op Schiphol aangekomen en toen verdwenen, maar Postnl treft geen blaam, had ik maar met de juiste barcode moeten laten sturen. En de Douane? Die hebben de afhandeling uitbesteed, zij weten van niets en hebben dus geen verantwoording.

Alle klachten die gemeld zijn door hanor