Klacht: nooi maar dan ook nooit meer

op 13 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

10 keer niet afgeleverd. smoesjes alom. nu, vandaag kan ik opeens de route van de chauffeur zien online. Ik weet zeker dat de vorige 10 keer dat ik thuis heb zitten wachten mijn levering nooit op transport is gegaan terwijl me dit wel elke keer werd voorgehouden.

Ik heb nu eindelijk mijn bestelling maar echt nooit meer via dynalogic.
2 klachten geschreven, zijn ze nooit op teruggekomen. Dik 105 euro aan telefoonkosten gemaakt via hun 0900 nummer voordat ik zag dat ze ook via een normaal nummer bereikbaar zijn. Het kostte via het 0900 nummer 45 cent met een max van 22,50

Ik heb aangeboden het zelf op te halen of een “echte” transporteur langs te sturen, maar dat kon ook niet.

Bedrijven: als je iets verstuurt via dynalogic gooi je momenteel je goeie naam te grabbel.

Bleh.

Bert

Gewenste Oplossing:

Geen leugens aan de telefoon
Normale kosten als je belt
reageren op klachtenformulier
Restitutie van de gemaakte belkosten, de site biedt geen soelaas.
je hoort ruim een half uur op het bandje dat de gemiddelde wachttijd 6 minuten is.....

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 18 juli 2017 om 12:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Russchen,

Allereerst nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak. Bedankt voor het insturen van een klacht middels ons klachtenformulier. Ik zie dat wij deze al in behandeling en beantwoord hebben. Mocht u hier nog vragen en/of opmerkingen over hebben, dan vernemen wij dit graag!

Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door brusschen