Klacht: nooi maar dan ook nooit meer

op 13 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

10 keer niet afgeleverd. smoesjes alom. nu, vandaag kan ik opeens de route van de chauffeur zien online. Ik weet zeker dat de vorige 10 keer dat ik thuis heb zitten wachten mijn levering nooit op transport is gegaan terwijl me dit wel elke keer werd voorgehouden.

Ik heb nu eindelijk mijn bestelling maar echt nooit meer via dynalogic.
2 klachten geschreven, zijn ze nooit op teruggekomen. Dik 105 euro aan telefoonkosten gemaakt via hun 0900 nummer voordat ik zag dat ze ook via een normaal nummer bereikbaar zijn. Het kostte via het 0900 nummer 45 cent met een max van 22,50

Ik heb aangeboden het zelf op te halen of een “echte” transporteur langs te sturen, maar dat kon ook niet.

Bedrijven: als je iets verstuurt via dynalogic gooi je momenteel je goeie naam te grabbel.

Bleh.

Bert

Geen leugens aan de telefoon
Normale kosten als je belt
reageren op klachtenformulier
Restitutie van de gemaakte belkosten, de site biedt geen soelaas.
je hoort ruim een half uur op het bandje dat de gemiddelde wachttijd 6 minuten is.....

Dynalogic

Heeft op 18 juli 2017 om 12:35 geantwoord

Geachte heer Russchen,

Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door brusschen